Chris Burggraeve maakt zich zorgen over het merk België: 'Haal cannabis uit het verdomhoekje'

De Vlaming Chris Burggraeve bekleedde marketingfuncties bij de grootste producenten van massaconsumptiegoederen ter wereld. Vandaag werpt hij zich op cannabis. "België zou mee de kar moeten trekken van de ontwikkeling van cannabis. Ik pleit voor een nieuw ecosysteem dat tot 38.000 banen kan creëren."

CHRIS BURGGRAEVE "Ik wil het denken over marketing vertalen in een kredietwaardigheidsmodel." © Jonas Lampens

Procter & Gamble. The Coca-Cola Company. AB InBev. Weinig Belgen klommen zo hoog in marketingfuncties bij die multinationals als Chris Burggraeve. Hij is half Amerikaan en half Belg, en woont in New York, niet ver van Central Park. Zijn decennialange marketingervaring heeft hij gebundeld in een boek, Marketing is Finance is Business.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee